Întrebări, cu sau fără răspunsuri… ツ

N-am mai postat nimic de atâta timp, oare ce-aş putea spune acum? Gândurile şi trăirile nu-mi lipsesc, dar nu pot s-aştern nimic. Gândurile-mi vin în minte cu prea mare viteza, sunt prea multe…adunate, vechi sau noi.

Aştept, aştept inevitabilul. Care? Nici eu nu mai ştiu. Oricum, eu tot aştept ceva. Că-i bine sau rău, fie ce-o fi.

Las gandurile mele acum, şi mă îndrept către voi. Voi ce gânduri aveţi? Aveţi vreo întrebare, curiozitate, parere în ceea ce mă priveşte? ツ

Accept întrebările voastre, criticile, etc. ツ

Posted on 09/05/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. Eeeeiii… , ai postat la o oră destul de târzie. Dar mâine, las’ că vezi tu …😆

  2. În fiecare lucru e nevoie de câte o pauză. Ar trebui să aplici principiu ăsta și cu gândurile tale nu doar la postări. O mică pauză, detașare de fel și fel de gânduri te va ajuta să revizui care sunt cele care cu adevârat contează și îți sunt de folos, vorba aia pauzele mari și dese cheia marilor succcese ;)).

  3. @ Buna dimineata !

    De Izvorul Tamaduirii-ti doresc
    Pace si liniste deplina
    Si-n gandul meu sincer nutresc
    Sa ai inima de bucurii plina !
    Aliosa.

  4. Ein schönes Wochenende.
    Gruß, Wolfgang

  5. Ce atata inevitabil??? Marele secret in viata asta e sa nu astepti niciodata nimic, cu cat reusesti sa te detasezi mai mult de astfel de ganduri cu atat mai bine pt linistea ta sufleteasca. Incearca sa traiesti doar in prezent dar sa traiesti corect, realist si cu capul pe umeri, asta e parerea mea.

    • Multumesc pentru parere, sugestie!🙂

      Da, cred ca a venit timpul sa ma cam detasez de aceste ganduri. Si poate atunci o s-apara ceva nou si linistitor in viata mea.🙂

      Multumesc, multumesc mult!

  6. In viata, credem ca daca ni se implinesc dorintele, visele suntem cu adevarat fericiti. Nimic nu iti poate aduce liniste si bucurie deplina in suflet decat prezenta lui Isus in inima. Doar atunci cand ii dai locul cuvenit in viata ta, vei putea fi cu adevarat fericita.
    Iti doresc o zi linistita, domnisoara pretioasa 🙂

Lasă un răspuns

