Atat

Imagine

Sursa foto

Posted on 22/04/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 27 comentarii.

  1. Da, fată ! Inclusiv noi !

  2. @ Buna ziua Loredana !
    Eu nu-ti verific blogul
    dar sunt anuntat automat de WordPress.com
    la fiecare ARTICOL NOU postat de tine!!!
    La mai multe articole !

  3. lista e in crestere🙂

  4. Ia te uita !😀
    Acum, asta am facut !😛

  5. ! inca astept sa postezi (-,-)

  6. Și eu citesc ceea ce scrii:)..Așa că dintr-o inimă care suferă pot ieși afară mărgăritare. Te îmbrățișez!🙂

  7. Şi eu aştept postările tale!

  8. Am sosit și eu să văd ce-i nou !!!

  9. Poți să fii sigură că sunt mulți ochi care se ”aruncă” pe aici .

  10. LALA,
    Si totusi, cred ca in mine ai destula incredere sa-mi spui ca ti-ai revenit, si ma vei putea ajuta la GV.
    Tu si Eda.
    Ce zici, imi dai mesaj printr-un post de promisiune?
    Si sa mai stii ceva!
    Te-a recomandat pentru Cultura, Primul meu Sfetnic, Adeena.
    Ce zici, vii la concurs?
    Cu aceeasi gingasie, specifica Tie?
    Madi si Onu

    • Ei bine, de revenit mi-am revenit. Sper sa ţină.

      Inca incerc sa ma regasesc,
      Mi-e si frica sa pasesc.

      Curajul cred ca-mi lipseste
      Ca sa pot sa va dau de veste,
      Ca accept propunerea
      Dar mi-e teama, chiar asa.

      Eu va multumesc amandurora, cu respect!

Lasă un răspuns

