În așteptare

       Aștept…aștept…aștept, dar ce aștept de fapt?

Poate c-aștept să dispară toți norii de deasupra mea, să am și eu zile, săptămâni sau luni fără momente de deznădejde, singurătate, inexistență.

      Simt cum mă afund , dar tot ce mă poate salva este o îmbrățișare (fără să o cer), o vorbă bună, un simplu gest.

      Da, știu…știu că cerșesc atenție, da, recunosc. Asta am făcut mereu. Dar de ce nu mi se dă atenție fără s-o cerșesc? Până la urma cu ce greșesc?

     Ooo, și da…am oferit, cândva, atenție…prea multă chiar. Și ce-am primit? Nimic bun, doar vorbe pe la spate pe care nu le înțeleg.

Aaa, nu spun că eu n-am greșit, nu’s ipocrită.

      În fine, am mers mai departe, am renunțat la ei (la cei ce doar mă foloseau) și-acum, după un timp,  sunt împăcată cu mine.

      Acum aștept…aștept…aștept…🙂

Imagine

Sursa foto 1

Imagine

Sursa foto 2

Posted on 18/04/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. thanks for the follow….:)

  2. Noi suntem atenţi cu tine şi fără să cerşeşti lucrul acesta. Doar că nu prea putem ajuta atât cât ne-am dori. 😦

    • Oh, dar nu fiti tristi🙂. Zambiti va rog!
      Chiar stiu ca sunteti atenti cu mine, se vede acest lucru!🙂
      Si inca ceva, ma ajutati indeajuns!

      Va multumesc mult, dragii mei!😀

  3. Ai o îmbrățișare de la mine dragă Loredana!🙂

  4. cristinasandru

    Superba postare!

  5. Arun Suresh

    Bine ai venit! Va multumim pentru abonarea la urma blog-ul meu. Sper că sunt încurajate, inspirat și sa bucurat de mesajele mele.
    Să fie încurajate! Fii binecuvantat

Lasă un răspuns

