Să nu…

    Tu, cel ce citești,

    Să nu mă părăsești,

    Să nu mă lași în voia sorții,

    Să nu refuzi să mă iubești.

    

     Nu te cunosc,

     Dar te-ndrăgesc

     Și mă bucur că pot să-ți vorbesc.

Imagine

Posted on 12/04/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 40 comentarii.

  1. Frumos… Şi drept dovadă că-mi place ce scrii, te-am nominalizat pentru două premii:http://danaiana.com/2013/04/13/nominalizare-2/. Felicitări!

  2. JK Bevill - Lost Creek Publishing

    Reblogged this on lost creek publishing.

  3. Mai aștept să ne vorbești că vorbești frumos și cu sinceritate: Îți doresc o duminică plăcută care să te bine dispună!

  4. passionatepirate

    Hai ca mi-ai inmuiat inima cu poezia asta

  5. ” Nu te cunosc,
    Dar te-ndragesc”

    Si nu te parasesc
    Caci vrea sa iti vorbesc
    Atata cat traiesc .

    O saptamana frumoasa !
    Aliosa/

  6. Looks wonderful, ,love the photos just wish I could understand your language too

  7. Hahah! I don’t know what language this blog is written in but I love the photograph!!

  8. Thanks for liking my post. I think yours is awesome too.

  9. Mădălina T.

    La o ultima bataie, ramanem doar niste cuvinte ramase pe o foaie alba🙂

  10. Loredana, esti nostima. Cititorului ii sta bine cu lectura, tie cu scriitura…

  11. @ Buna dimineata Loredana !
    Sarbatori PASCALE fericite alaturi de cei dragi !
    Aliosa.

  1. Pingback: Și a fost săptămâna I ! | Graffiti-uri pe pereţii "Gării pentru doi"

  2. Pingback: Scorpio a câștigat! | La Fée Blanche

Lasă un răspuns

