Profil inexistent!

   Ţin să precizez că închei aici acest „univers al meu”, care oricum n-are nimic concret in sfera bloggerilor cu adevarat bloggeri. Pur si simplu si nimic mai mult!

Va multumesc celor care i-ati dat atentie acestui „univers al meu”!

Cu drag, o persoana fara niciun viitor!🙂Imagine

Posted on 26/03/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 49 comentarii.

  1. Eeeeeeiii… de ce aşaaaaa ???
    Hai te rugăm noi mult, spune că ai nevoie de o pauză, spune că vrei să rămâi singură cu tine pentru un timp, dar nu renunţa la scris…😥

    • Dar ma intreb: care scris?…am doar doua poezii (si vor ramane singurele) si in rest doar detalii care fac parte din viata mea.
      Nu fiti tristi din cauza aceasta, n-aveti de ce!🙂

      • Atât cât ai e bine. Şi nu poţi şti de unde cândva va veni şi mai mult şi mai bine. Dar nu capitula. Nu renunţa. Creză că există bloggeri adevăraţi ? Aiurea. Să nu ştergi blogul. Lasă-l aici şi, dacă. şi când vei mai simţi nevoia, revino şi mai scrie. Ar fi păcat.

  2. Draga Loredana, singurul care îți promite un viitor fericit este Dumnezeu. El te cunoaște în detaliu.. El te iubește tare mult și ar vrea să experimentezi o viață extraordinară pe acest pământ. Dar ca să beneficiezi de acest lucru trebuie sa-i permiți lui Isus să fie Domnul și Mântuitorul tău personal și să accepți faptul că El este singura cale spre mântuire. Ești atât de prețioasă în ochii Lui..a plătit cu viața Lui de dragul tău, ca tu să moștenești Cerul împreună cu El..:)
    Te îmbrățișez cu drag,
    Mela

    • Offf, imi oferi o asa explicatie(pentru a nu renunta)profunda, complexa si recunosc: adevarata.
      Nici nu stiu ce sa mai spun.
      Iti ofer multumiri pretioase, pentru tot!
      Poate El imi va da un semn, sa stiu ce pot face si eu cu viata mea cu adevarat, pentru ca ma simt uitata de El acolo intr-un colt de mult prea multi ani.
      Sau poate ca nu-i vremea mea acum? Nici eu nu stiu ce sa mai spun.

      Si eu te imbratisez, suflet bun!🙂

  3. Nu spune niciodata Adio, ci La revedere, caci nu stii niciodata cand te vei intoarce de unde ai plecat🙂

  4. Zic sa te mai gandesti !!🙂
    …altfel, ne suparam !
    ♥♥♥

  5. adica… asa… acum… cand am venit si eu pe la tine… tu pleci??? pai este frumos.???
    hai ca te astept… sigur te astept… da-mi un buzz cand revii… te astept… asa sa stii… ca sa povestim despre viitor… este foarte importanta… mai important decat prezentul…

  6. Dragă Loredana, îmi vine să te bat, dacă aș putea. Cum poți să spui că n-ai niciun viitor???
    Probabil acum treci printr-o perioadă mai nefavorabilă, dar trebuie să ai răbdare, să gândești mereu pozitiv, fiindcă așa cum se spune și mâine va fi o zi, deosebită de cea de azi, care te va face fericită! Îți doresc din tot sufletul acest lucru !Să ai o zi plăcută, cu gânduri frumoase!

  7. Indiferent de dezamagirile traite,
    NU RENUNTA !
    ” Niciodata sa nu spui niciodata ” !!!
    Apuca-te din nou de scris
    Caci SCRISUL face bine
    Tu esti o floare nu un proscris
    Si totul tine doar de tine .
    Aliosa.

    • Va multumesc pentru incurajare si d-voastra!
      O prima zi de Aprilie frumoasa s-aveti!🙂

      • Si eu iti multumesc pentru raspuns !
        Dar cel mai mult iti multumesc pentru ca ai ” subscris ” blogului meu !
        Uite , vezi ?
        Ai facut deja un mare pas pentru a reveni printre bloggerii !!!
        Nu renunta la INTERNET caci,
        El, ti-arata ce-ti doresti
        De stii s-apesi pe taste
        Si-apoi tu poti sa zabovesti
        Peste intinderi vaste !
        ( http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/09/07/ )
        ascultand POATE chiar si cantece in premiera chiar daca-s vechi :

        Auditie placuta !
        Aliosa.

  8. Nu mi s-ar parea corect, stii? Si eu am intalnit oameni mai buni ca mine, si m-am descurajat dar scriu in continuu. Imagineaza-ti ca scrii pe un perete si mai citesc trecatori care trec pe langa el din cand in cand…e cel mai bun exemplu dupa care sa te iei, nu sa o lasi balta pur si simplu (-.-). Ia vezi ;))

  9. De ce sa renunti? Nu trebuie sa fi ca altii ca sa fii „cu adevarat bloggerita”, ci sa fii doar tu, sa scrii ce simti.. Ar fi pacat sa renunti!

  10. Loredana, ai primit destule mesaje de incurajare ca sa intelegi ca sa nu renunti sau cum s-a amintit deja poti face o scurta pauza, eventual mai frunzaresti alte blog-ri , mai cunosti oameni noi …
    Stai cuminte ca bloggeri adevarati nici nu stiu daca exista🙂
    Fiecare avem blog cu un scop sau altul dar ceea ce e mai important e ca poti face din aceasta o pasiune frumoasa🙂 si chiar sa iti descoperi talente si hobby-uri la care nici nu te-ai gandit .
    Inca un lucru important e sa NU te compari cu nimeni caci sunt unii care doar isi aduna Like-uri nu ca au nu stiu ce talent dar exista destule strategii ca sa ajungi la zeci de Like-uri la o postare si poate a pus doar o poezie sau o poza sau un citat fara prea mare valoare, fara o calitate superioara sau dintr-o intelepciune adanca …

    Iar despre viitor niciodata sa nu spui ca e intunecat doar prezentul poate fi umbrit dar sti de ce ? caci in apropiere e o sursa de Lumina🙂

    • Aveti dreptate in tot ce spuneti si pentru asta va multumesc, ca-mi aratati partea frumoasa si calea cea buna!🙂
      O seara minunata s-aveti!🙂

      • Am citit in seara asta povestea unui baiat bolnav care atunci cand s-a nascut doctorii au zis parintilor ” Ne pare rau dar aveti un copil nereusit si va fi nefericit ” dar acest copil cand a crescut mare s-a declarat un copil nereusit dar FERICIT ….
        Acest copil care acum e un tanar de 17 ani, asa bolnav il iubeste pe Domnul si ii respecta mult pe parintii lui ( pe care ii cunosc ) care fac eforturi uriase ca sa il tina in viata…
        Ceea ce m-a impresionat e ca nici nu foloseste cuvantul suferinta ….
        Oare noi cei sanatosi fizic putem sa zicem ca suferim ?
        Draga mea Loredana daca esti sanatoasa ai mii de motive de multumire si asa cum deja stii RAMAI LA PARTEA FRUMOASA A LUCRURILOR si nu uita ca va venii soarele si pe strada ta sau poate a venit deja si nu il vezi tu ….

        • Intr-adevar, aceasta poveste reprezinta o lectie de viata.
          Si ca sa va raspund la intrebare: consider ca si cei sanatosi pot suferi, o suferinta emotionala care degradeaza destul de mult psihicul. Si de aici toate aceste stari, decizii, ganduri.
          O sa am rabdare si-o sa incerc sa-mi pastrez o speranta de fiecare data cand „pic”.
          Va multumesc mult pentru cuvintele frumoase, pentru incurajare.
          S-aveti o zi insorita!🙂

          • Da Lore , ai dreptate…De multe ori suferintele sufletesti sunt mai puternice si mai dureroase decat suferintele trupului .Daca ai citii Watchman Nee acolo se explica despre cum sa te ridici peste starile apasatoare si cum sa combati revenirea lor.
            http://www.lampadaruldeaur.ro/descarca

            Aici vei gasii cateva pdf la unele din cartile lui cat si alte pdf GRATIS .Vezi ce iti place sau ce te-ar ajuta🙂
            Watchman Nee a trait in China si a studiat despre suflet si chiar el a experimentat ce inseamna sa fii la pamant psihic…A fost o minune sa devina crestin plus ca l-au dezmostenit si l-au prigonit ….Dupa peste 27 de ani de inchisoare a murit ca un adevarat erou al credintei

  11. Buna seara Loredana!…Viata e o lupta si noi luptam odata cu ea. Din ce am citit…tu esti o luptatoare, iar timpul iti va aduce numai bine. Uneori…suntem pusi la incercare si avem nevoie de multa rabdare, (asta o spun din propria experienta de viata). Din raspunsurile tale…se vede ca esti un Ingeras!!. Iti doresc o seara linistita alaturi de familie si prieteni!

    • Buna seara, Doamna!😀

      Va multumesc din suflet pentru parerea d-voastra si pentru complimente, pentru sprijin si pentru tot!😀

      S-aveti o seara linistita si luminata!

  12. Fara Doamna🙂 Ileana…e ok?🙂

  13. Buona domenica dolce creatura di Dio!
    Un cordiale saluto🙂
    Claudio

  14. Loredana, Loredana! Scrisul e o expresie a ceea ce esti, simti sau doresti sa transmiti. Incurajari ai primit atat de multe, ca si eu sunt incurajat (sa nu te superi ca mi-am insusit din incurajari). Exista o vreme in care te incarci cu simtiri, cu trairi, pe acestea traieste-le la maxim, permite-le sa te defineasca. Cuvintele se vor acumula si ele, in timp, si-ti vei gasi tot mai usor drum printre cuvinte ca ele sa danseze pe muzica ta. Nu te compara cu nimeni! Tu esti o „tuberoza”, mirosi alb si puternic de placut. Nu te compara cu nicio alta floare. Scrisul trebuie sa devina o extensie a ta. Eu stiu ca NU vei renunta! Iar, ma semnez cu drag🙂

    • Aveti dreptate, am primit foarte multe incurajari, de la oameni pe care nici macar nu-i cunosc si nu ma cunosc. Si nu, nu ma supar, n-as avea de ce.🙂
      Da, probabil ca nu voi renunta, datorita voua.

      Va multumesc frumos, pentru toate cuvintele frumoase!🙂

Lasă un răspuns

