Fotografia spune totul! ツ♥

Fotografia spune totul! ツ♥

„Prietenia e o stea,
Coborâtă din cer,
Ce nu poate fi ștearsă,
De nimeni !
Nici de soare, nici de lună
Nici de înger atinsă.” – Anonim

Posted on 27/02/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 28 comentarii.

  1. Foarte frumos! Prietenia e o legătură a unui suflet împărţit în două trupuri…

  2. Prietenii sunt langa noi si la bine si la greu. Like pt fotografie sunteti foarte frumoase!
    O seara minunata! 🙂

  3. Nu pot sa cred asa ceva….
    Ai reusit sa ma lasi din nou fara cuvinte…😀
    Deci sa inteleg ca am primit reactia ultimei mele postari… Ohhh !😉
    Iti multumesc enorm de mult…chiar nu ma asteptam !
    Vreau sa iti spun ca imi place totul , de la nume, la fotografie, la cuvinte pana la partea cu „anonimul”….😀

    Esti fenomenala ! ♥

    • Uite asa imi place mie sa demonstrez oamenilor, in general, ca tin la ei.😉
      Da, partea cu „anonimul” face totul…ha ha😀

      Iti multumesc frumos pentru compliment, draga mea!!!
      Nu uita: mi-e dor de tine!🙂

  4. Frumoase cuvinte si adevarate!

  5. O primavara frumoasa,

  6. Așa este . O prietenie adevărată nu poate fi ștearsă. Ea trăiește cu noi și moare împreună cu noi.Să ai parte de prietenii sincere !

  7. Talentului, Ce sa-i pot spune
    Decat bravo, şi La cât mai bune!🙂
    Madi şi Onu

  8. Gorgeous!!!!!!!!!!!!!

  9. Mihaela C.P.

    🙂 Denisa e prietena ta🙂. Sunteti foarte frumoase amandoua .

  10. O prietenie frumoasa!
    Bună ziua.

  11. JK Bevill - Lost Creek Publishing

    Reblogged this on lost creek publishing.

  12. Deci ea e Denisa prietena ta cea mai buna de care scriai🙂
    Parca o cunosc de undeva😉
    Doua prietene care scriu poezii🙂 Frumos🙂
    Sa nu mai spui ca nu ai nici un talent …ca te bat🙂

    • Da, EA este…singura mea prietena adevarata!😀
      Sigur o cunoasteti!😉
      Eu nu scriu poezii, la mine se numeste „lipsa de ocupatie”. Ea este cea talentata si cea cu har!😀

      Va multumesc frumos!🙂

      • Ti-am spus cu alta ocazie sa nu te compari cu nimeni….De ce crezi ca ti-am spus ?! Pentru ca mi-am dat seama ca te compari cu altii si de aceea te vezi fara talent si fara daruri…Suntem unicati si avem chemari si daruri unicate. Tu esti unica, speciala si binecuvantata.
        Tine-ti drumul cu capul sus si mergi numai si numai inainte. Nu te impiedica de primul gand si de primul sentiment negativ… Citeste mai mult Cuvantul vietii si vei avea viata din abundenta si putere sa faci fata tuturor obstacolelor 🙂

  1. Pingback: Cu drag, pentru voi toate ! | Gară pentru doi

Lasă un răspuns

