O parte din mine ♥

O parte din mine ♥

          EL face parte din mine, din sufletul meu. EL are grijă de mine și este lângă mine zi de zi, oră de oră, la fiecare pas pe care-l fac în viața asta necruțătoare. Căldura sufletului său îmi oferă liniște și iubirea lui mă duce pe un nor, unde trăim doar noi doi departe de tot ce se află-n jurul nostru, departe de toate greutățile care ne apasă-n fiecare zi. Sunt atât de multe de spus despre EL, dar o să mă rezum doar la câteva cuvinte: cel mai bun om din viața mea.

Te iubesc ♥!

Posted on 12/02/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. Si eu te iubesc..>:D< :*:*

  2. Eu te invit doar, la mine, pe blog,unde te aştept, cu o promisiune onorată!
    Numai că am fost penibil de neatent, şi nu te-am trecut în blogroll.
    Madi şi Onu

  3. Wow!!!!!!!!!!!So Nice

  4. digging your blog and your vibe, you are real cool and have so much life going on. right on

Lasă un răspuns

