Bubu ツ!

Bubu ツ!

          Animaluțul meu pe care-l ador, cu toate că este un morocănos, pretențios și răsfățat. Este animaluțul care mă face să zâmbesc în orice clipă. Numai când mă gândesc la el simt cum îmi crește inima-n mine.🙂

Posted on 21/01/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Uite-l si pe Bubu tau😀

  2. Să-ți trăiască!🙂

  3. Pufoshenia asta !
    Ah , Doamne !😀

  4. Este ca o pisica sau un caine din fotografie? Pentru că atunci când traduce cuvintele tale la Engleză-l spune caine si pisica nu.

    Oricum, îmi place blog-ul dvs.. Faci un minunat în a pune gandurile tale la cuvinte.
    Vă mulțumim pentru vizualizarea blog-ul meu, Savurează alimentar. Mi-ar aprecia comentariile dumneavoastră și de cititori. Sper că va urma blog-ul meu. Eu voi fi examinarea blog-ul dvs. mai mult.

    Vă mulțumim pentru partajarea și aștept cu nerăbdare la ceea ce Loredana Milu mai are de spus despre ea.

    Chef Randall
    savorthefood.wordpress.com

  5. Hello Kitty !🙂

Lasă un răspuns

