Lumea mea…

Nu știu cu ce, eu, am greșit

Când tot timpul eu am încercat să fie bine.

Dar nimeni nu mă-nțelege și pe mine.

Vor să-mi ia tocmai ce mi-au dăruit.

 

N-or să înțeleagă niciodată

Comunicarea-i importantă.

Și vor să-mi ia și tot ce sufletului meu i-a mai rămas,

Și-o să rămân singură, iar fără glas.

 

Pentru ei poate nu-i important,

Dar eu trăiesc în lumea asta.

În lumea-n care mă ascund,

În lumea-n care eu mă liniștesc,

Și-n care eu zi de zi pășesc.

 

E acea lume a multor altor oameni.

În care ne-ntâlnim și ne exprimăm prin cuvinte.

În lumea-n care ne eliberăm,

Și care ne oferă bucurie.

 

Dar vor să-mi interzică lumea-n care eu trăiesc,

Ei, doar, urmându-și propriul interes.

Posted on 05/12/2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 21 comentarii.

  1. Fara cuvinte , scumpa mea !

    Bravo !
    Felicitari !🙂

  2. Superba,chiar reusita poezia..mica mea Eminescu🙂

  3. Asta stiam,atunci esti o noua autoare ..:)

  4. Nu pot decat sa te sfatuiesc sa faci ceea ce am facut eu. Anume, lasa-i pe ei, important este ce simti si vrei tu:) Si eu aveam „gasca” de 20 de persoane cu 2-3 ani in urma, iar acum nu mai tin legatura cam cu niciunul. Si mi-e foarte bine… Ai sanse mult mai mari sa fii fericita sigura in lumea ta, decat cu cine nu trebuie, in lumea sa..

  5. Suntem toate pentru o lume mai bună.
    Bella poesia.
    Stefano

  6. Foarte frumoasa poezia

  7. http://o9noapte.wordpress.com/2012/09/21/lumea-inconjuratoare/ sper sa iti placa,nu fac reclama ,daca te deranjeaza linkul cenjureazal.. dar la poezia asta ma duc gandul cand am citit’o pe a ta

  8. JK Bevill - Lost Creek Publishing

    Reblogged this on lost creek publishing.

Lasă un răspuns

