Gânduri și dorințe…

Lacrimi îmi curg, p-obraz, ușor și-amar…

Nu știu de ce sunt blestemată iar!

De ce viața se complică iarăși?

De ce există clipe de-amăgiri?

 

Gândurile-mi fug printre amintiri,

Scene-n gând mi-apar când eram copii.

Orice clipă vreau s-o pot retrăi,

Ce n-aș da să am multe bucurii.

Posted on 14/08/2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 23 comentarii.

  1. Este superba , scumpa mea Lala !:D

    Felicitari !:D

    Pup dulce … :d

  2. Atat de frumos si totusi atat de trist… parca uneori cu totii ne-am dori sa ne intoarcem in timp, chiar daca stim ca nu este posibil.

  3. liviuchrisavram

    nu e blestem nici suferinta ce poate ingunchia un spirit pur
    fi iar copil si crede ,iubeste iar si tipa,zburda
    in lacrimi sufletul se scalda, spala
    si tot blestem si tot durere in lumina iubire se trasforma
    fi vesela si razi lumina ai caci esti lumina.

  4. multumesc frumos pentru like-uri.
    sa ai o seara minunata!

  5. Beautiful I am following.

  6. Ce comentariu poţi lăsa, unei fete,
    Ce galeş, prin viaţă, parcă trece
    Oare ce impact intens.
    Spre un trecut frumos, o petrece?

    Madi şi Onu

  7. JK Bevill - Lost Creek Publishing

    Reblogged this on lost creek publishing.

Lasă un răspuns

